Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1717681790:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 53494
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2024-06-06
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1660
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => הצגות ילדים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% הצגות ילדים הטובות ביותר לקיץ 2024
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => קיץ 2024 מביא איתו מגוון של הצגות ילדים שישמחו את הקהל הצעיר ובני משפחותיהם. מדמויות אהובות כמו מיקי ועד להרפתקאות חדשות עם רוי בוי ומני ממטרה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 70
        )

    [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array
        (
            [0] => 4
        )

    [_yoast_wpseo_wordproof_timestamp] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 40
        )

)
הקיץ של מיקי
הקיץ של מיקי. צילום: אושר עדן פשינסקי, רויטל עיני חלבה

הצגות ילדים הטובות ביותר לקיץ 2024

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

קיץ 2024 מביא איתו מגוון מרגש של הצגות ילדים שישמחו את הקהל הצעיר ובני משפחותיהם. מדמויות אהובות כמו מיקי ועד להרפתקאות חדשות עם רוי בוי ומני ממטרה, ההצגות הללו מלאות בצבע, מוזיקה ומוסרי השכל חשובים. הנה מבט מקרוב על כמה מהצגות הילדים הפופולריות ביותר בקיץ הקרוב על-פי סקירה מאתר הכרטיסים Ticketsi.

הקיץ של מיקי

הקיץ של מיקי היא הצגה מקסימה בכיכובה של מיקי האהובה, המלכה הבלתי מעורערת של ילדי ישראל. ההצגה מלאה בהומור, התרגשות וכוללת שירים מוכרים ואהובים שילדים והורים ייהנו לשיר יחד. עם צבעוניות, שמחה ואנרגיות בלתי נגמרות, ההצגה כובשת את לב הקהל הצעיר והמבוגר כאחד. בהשתתפות סבא נתי (נתן נתנזון) וצוות רקדנים מוכשר. ההצגה היא חוויה מרגשת ומחממת לב, הלוכדת את רוח הכיף של הקיץ ובילוי לכל המשפחה. מומלץ לגילאים 2-7.

הקיץ של מיקי צפוי להתקיים מ-1 ביולי עד 20 באוגוסט 2024 בערים: בעת שמואל, רמת גן, טבריה, קרית מלאכי, גני תקווה, חולון, אשקלון, אופקים, יהוד, ראשון לציון, כרמיאל, ראש העין, באר שבע, חיפה, מועצה מקומית פרדסיה, פתח תקווה, נהריה, אשדוד, בת ים, רמת השרון, קרית מוצקין, יבנה.

רוי בוי ביער הסודי

רוי בוי ביער הסודי היא הצגה קסומה שמזמינה ילדים ומשפחות להצטרף למסע קסום ביער מסתורי. ההצגה מלאה בהומור, נחישות ומוזיקה שהופכות אותה לבילוי משפחתי מושלם. רוי בוי, כוכב ילדים אהוב, מוביל את הקהל הילדים דרך סדרה של סצנות משעשעות וצבעוניות לצד חבריו הטובים. הסיפור מרתק וקליל, מבטיח שגם ילדים וגם מבוגרים יישארו מרותקים מההתחלה ועד הסוף. זוהי הצגה משתפת המציעה שילוב של כיף וערכים, ומתאימה לגילאים 2-7.

רוי בוי ביער הסודי צפוי להתקיים מ-8 ביוני עד 25 באוגוסט 2024 בערים: רמת השרון, יהוד, גני תקווה, ראשון לציון, אור עקיבא, אשדוד, יבנה, חולון, באר שבע, קרית גת, קיבוץ גבעת ברנר, כפר סבא, אשקלון.

מני ממטרה והלהקה

מני ממטרה והלהקה היא הצגה חדשה בה מככבים החיקויים האהובים של מני ממטרה. בעוד מני והלהקה שלו מתכוננים לתחרות חיקויים גדולה, הם נתקלים באתגרים בלתי צפויים מצד המנהל שלהם, בני, שמנסה לחבל במאמציהם. ההצגה מלאה בהומור, מוזיקה והופעות צבעוניות, המדגישות את ערכי החברות, שיתוף הפעולה ומציאת הייחודיות של כל אחד. עם שירים מוכרים ודמויות מקסימות, "מני ממטרה והלהקה" מציעה חוויה מרתקת ומשעשעת לילדים ולכל המשפחה, שתספק להם בילוי קיץ בלתי נשכח. מומלץ לגילאים 2-7.

מני ממטרה והלהקה צפוי להתקיים מ-22 ביוני עד 14 באוגוסט 2024 בערים: קיבוץ גבעת ברנר, כפר סבא, נהריה, אשקלון, אור עקיבא, יבנה, נתניה, חולון, פתח תקווה, רמת השרון, באר שבע, רמת גן, קרית מוצקין.

איילת מטיילת

איילת מטיילת היא עיבוד מהממם לסיפורה האהוב של רינת הופר. ההצגה הצבעונית והמוזיקלית עוקבת אחר הרפתקאותיה של איילת, היוצאת למסע בארץ הדמיון, המתחיל בחדר הציור של סבתא ברכה. ההפקה עשירה בביטוי אמנותי, מותאמת במיוחד לקהל הילדים. עם נרטיב סוחף ונגיעות ערכיות, היא ציעה חוויה מעוררת השראה ובלתי נשכחת לילדים. ההצגה לא רק מבדרת אלא גם מהווה מחווה לעבודתה הייחודית של הופר, ומציגה דמויות אהובות מסיפוריה כמו חנן הגנן והמפלצת הסגולה. מומלץ לגילאים 2-6.

איילת מטיילת צפוי להתקיים מ-9 ביוני עד 17 באוגוסט 2024 בערים: ילת, רמת גן, מודיעין, פרדס חנה, גני תקווה, קיבוץ כינרת, בת ים, קדימה, קיבוץ יגור, נס ציונה, פתח תקווה, רעננה, רמת השרון, יבנה, כפר סבא, תל אביב-יפו.

איילת מטיילת. צילום: עדי ברק
איילת מטיילת. צילום: עדי ברק

מיקי עכבר העיר

ההצגה מיקי עכבר העיר מביאה את הדמות האהובה, מיקי מאוס, לישראל בהצגה מרגשת וסוחפת. הסיפור נפתח כשאניית הקיטור של מיקי מגיעה והוא פוגש את אביגיל, ילדה נמרצת ומוכשרת שמתרגשת לעזור לו. יחד, הם פועלים לתקן את הגה הספינה, מה שמאפשר למיקי להתאחד עם מיני. לאורך הדרך, אביגיל לומדת על התמודדות עם קשיים וחשיבותה של חברות אמת. ההצגה משלבת הומור, הרפתקאות ומוסר השכל, מה שהופך אותה לחוויה מהנה לילדים. מומלץ לגילאים 2-6.

מיקי עכבר העיר צפוי להתקיים מ-8 ביוני עד 31 באוגוסט 2024 בערים: תל אביב-יפו, שוהם, גבעתיים, אשדוד, גני תקווה.

רכישת כרטיסים להצגות ילדים באתר Ticketsi

 

(תוכן מקודם)

*** Best Links

כתבה מעניינת:

מופע תחת השמיים עיצוב עיריית כרמיאל

יופיעו באמפי: אייל גולן, עדן בן זקן, חנן בן ארי ואודיה

שתפומערכת זהר.נט האמפיתאטרון בכרמיאל יארח בשבועות הקרובים שורה של כוכבים נוצצים במיוחד בשלושה מופעים שונים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *