Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 890
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 3306
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => כרמיאל נצבעה ירוק
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => כרמיאל נצבעה ירוק
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 76
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 938
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/07/11.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => כרמיאל נצבעה ירוק
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => כרמיאל נצבעה ירוק
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
כרמיאל נצבעה ירוק
כרמיאל נצבעה ירוק

כרמיאל נצבעה ירוק

שתפו

מדהים! כ-1000 איש שחקנים משפחה ואורחים  ביניהם צוות מאמני מכבי חיפה, שחקן הרכש החדש של מכבי חיפה מוהאמד אידריסו (שחקן סגל נבחרת קמרון) היו שותפים  לטקס מרהיב של סיום עונה במכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה. כל שחקן בלי יוצא מן הכלל יצא עם גביע אישי מהודר

טקס מרגש ומרהיב, כך הוגדר טקס סוף השנה של המכללה לכדורגל של עמותת פרחי כרמיאל  ע”י ההורים הרבים  והאורחים  שמילאו עד אפס מקום את המגרש הסינטטי ברעות. בכל “קירות” הפייסבוק השתלטו תמונות מהטקס המרהיב וגם הפייסבוק נצבע ירוק.
קרוב ל350- ילדי המכללה לכדורגל, מבתי ספר לכדורגל מהגדולים בצפון, היו מסודרים שורות שורות לפי קבוצות במראה מרהיב ושובה  העין. כבר בכניסה חיכו להורים עמדה עם קרוב ל-150 תמונות גדולות ועוד כ-45 קטעי עיתונות מכל העונה הנפלאה שהייתה. בהמשך הייתה עמדה שבה הוצבה פלזמה ענקית (תרומת האחים סט, חנות מוצרי החשמל המובילה והותיקה) שבה  הוקרן  הסרט המרגש שנעשה על המסע המדהים של ילדי הטרום ליגה לברצלונה (כל אחד מילדי הטרום ליגה גם קיבל די.וי.די מהודר במתנה עם הסרט). בטקס כיבדו את המכללה לכדורגל יוסי צרפתי המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה במכבי חיפה, רפי כהן חלוץ העבר המצטיין שהבקיע בין היתר שער בליגת האלופות באולד טראפורד מול מנצ’סטר יונייטד, וההפתעה הגדולה מוהאמד אידריסו חלוץ הרכש החדש של מכבי חיפה, בעל 39 הופעות בנבחרת קמרון בהתקפה לצד סמואל אטו. בטקס נכחו גם שלומי בטאן מחזיק תיק הספורט בערייה, סנגו בדנג’ו  מנהל הספורט העירוני, רונן הולצר חבר עמותת פרחי כרמיאל, פרדי לסרי מנ”כל עמותת פרחי כרמיאל וצוות המאמנים הנפלא מיכאל אסייג מאמן שתי קבוצות הגן גילאי 4 וגילאי 5 שנחשבות לסיפור הצלחה אדיר , רולי שטיין שניידר, סטפן סוצאי ומוטי מרדכי. את הטקס הכין והנחה אבי גיסברג מנהל המכללה לכדורגל.
הטקס התחיל בצורה מרגשת כשילדי הגן נכנסים למגרש עם בוגרי המכללה לכדורגל יד ביד עם דגלי המכללה לכדורגל ודגלי ישראל וכרמיאל לקול מנגינת ליגת האלופות ומחיאות כפיים סוערות. לאחר מכן הגיע שלב הנאומים שבו הוענקו מחוות למאמץ הראשי של המכללה לכדורגל, אלעד דמתי מסאן דיפנדר חלונות כהים ואביזרים לרכב, כמו כן לנח איציקזון מרימקס תגלית שתרם את חולצות הייצוג של הטרום ליגה למסע לברצלונה וסאהר מחומוס המלכים בכרמיאל שתרם טרננגים לקבוצת הטרום ליגה.  לאחר מכאן חולקו גביעים ענקיים לאלופות המכללה לכדורגל: אלופת מונדיאל המכללה לכדורגל לכיתות ד-ה   איריסים 2 (ברזיל) ואלופת ליגת האלופות של המכללה לכדורגל לכיתות ו’ כלנית 3 (מנצ’סטר יונייטד).
כל השחקנים קיבלו בנוסף לגביע הנודד הענק גם מדליות ותעודות את הגביעים העניקו אנשי מכבי חיפה והחלוץ אידריסו.
אלופת הטרום ליגה כיתה ז-ח  (בליגה של הטרום ליגה התמודדו 8 קבוצות). האלופה בטרום ליגה היא ברצלונה וכל שחקן קיבל תעודה וגביע אישי!
את הגביעים העניקו חברי עמותת פרחי כרמיאל המאמנים אנשי מכבי חיפה  ושלומי בטאן וסנגו בדנג’יו.
בנוסף הוענקו גבעים מרהיבים למלכי הפנדלים של המכללה לכדורגל:
כיתות א-ג לירן סבג
כתות ד-ו גיא אמירי
טרום ליגה 1: שאדי אבו סאלח
טרום ליגה 2: נעים קרים
על מסך ענק בירכו שחקני מכבי חיפה שארנוב, עידן ורד, דקל קינן, חן עזרא, אלעד גבאי  וגוסטבו בוקולי, את ילדי המכללה לכדורגל על סיום שנה נפלאה לקול תשואות הילדים הנרגשים.
בסוף החלק הזה הוקרנה מצגת מרתקת ומרגשת על כל פעילות המכללה לכדורגל שהכין מנהל המכללה לכדורגל כולל תמונות וסרטונים  מכל הפעילויות הרבות שהיו השנה , הליגות הפנימיות , משחקי הראוה לקטנים , נסיעות למשחקים של מכבי חיפה, ביקור של הטרום ליגה באימון כאורחת של מכבי חיפה, שבוע טיול וטורניר בברצלונה, לימוד יסודי של כל יסודות הכדורגל, איפות ההקפצות עם פרסים ומדליות, אליפות הפנדלים  פרסים במהלך השנה תעודות מדליות  ועוד המון דברים שמהם נהנו ילדי המכללה לכדורגל במהלך השנה!
לאחר המצגת שזכתה למחיאות כפיים אדירות נערכה הגרלה בין פותרי החידון שהופיע באתר המכללה לכדורגל חודש לפני הטקס. בין הפותרים הוגרלו 6 פרסים: שני כדורי רגל מרהיבים , שתי ארוחות זוגיות בחומוס המלכים בביג בכרמיאל ושני זוגות נעליים מתנת חנות הספורט המובילה ג’ינספורט.
הזוכים בפרסים בהגרלה  הם: יניב גולדברג ועילאי בניסטי זכו בכדורי רגל מרהיבים , שליו סמאי ומאור חמיאן זכו בארוחה זוגית בחומוס המלכים , טל שוורץ ואופק חג’ג זכו בנעליים מתנת ג’ינס ספורט.
ואז עלו בזה אחר זה קבוצות המכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה  עם מוסיקת רקע מרהיבה של תזמורת צה”ל ובליוי מחיאות כפיים של האורחים הרבים שהגיעו  וכל ילד מגיל גן ועד כיתה ח קיבל במתנה גביע יפה על המאמץ שהשקיע במהלך השנה (חשוב לציין שלמרות שכל ילד קיבל גביע לא נגבה מההורים כסף לטקס סוף השנה). כמו כן חולקו גביעים למאמנים הנהדרים של המכללה לכדורגל מוטי מרדכי, מיכאל אסייג, רולי שטיין שניידר וסטפאן סוצאי. גביעים  יפים נוספים חולקו לצוות ילדי הטרום ליגה שהתנדב במהלך השנה להיות עוזרי מאמנים בקבוצות הגן (גיל בר חיים, עמית ניב, דניאל רביב, שליו כהן)  וכן לכל  ילדי הטרום ליגה שהתנדבו להיות שופטים בליגות הפנימיות של המכללה לכדורגל בניהולם של שלמי בן שושן ואמיר שלי. כמו כן הוענק גביע למנהל הקבוצה המסור של הטרום ליגה איציק שי.
במכללה לכדורגל מבהירים שזו הפעם הראשונה שבמקום לחלק גביעים למצטיינים ומסורים, חולקו גביעים לכל ילדי המכללה לכדורגל כדי שלא יצאו ילדים מאוכזבים מהטקס שכולם יצאו שמחים ומחוייכים.
בסוף הגיע עוד שיא בטקס שכל ילדי המכללה לכדורגל עמדו בשורות בצורת קשת מחובקים ואז ילדי הגן וכיתות א-ג נכנסו כשכל אחד קיבל דגל מרהיב של מכבי חיפה שנתרמם ע”י מכבי חיפה ודגלי כרמיאל וישראל ונכנסו למרכז הבמה כשברקע השיר “יד ביד ולב אל לב”. מראה מרגש ביותר שלא השאיר אף בן אדם אדיש בקהל, כולם רצו לצלם את המחזה המדהים. במכללה לכדורגל מודים לעריית כרמיאל למועדון כדורגל מכבי חיפה , למשה הילל ואיגור אב הבית של בית ספר הרעות על העזרה.
בסוף הטקס שחקן מכבי חיפה החדש מוהאמד אידרידסו, עמד שעה ארוכה והצטלם עם כל ילד שביקש  וככה הסתיימה שנה עמוסת חוויות בטקס ראוי לשנה נפלאה כל כך! בשנה הבאה יעשו במכללה לכדורגל כהרגלם הכל כדי לתת לילדים הצעירים של כרמיאל את הכלים הכי טובים שיש לכדורגלן צעיר כדי להצליח עם עוד הפתעות ועוד דברים מרגשים!

2 4 6 12

כתבה מעניינת:

איתי מגל מדיה הפועל עירוני כרמיאל

אחרי השוער: גם חלוץ קריית ים חתם בכרמיאל

שתפו מאת גיל דובריש הליגה בפתח ובהפועל עירוני כרמיאל ממשיכים להתחזק – עם רכש נוסף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *