Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 5289
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => מתוך דף הפייסבוק
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => גיל דובריש
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [catcolor] => Array
        (
            [0] => #000
        )

    [_catcolor] => Array
        (
            [0] => field_5301f6811eafe
        )

    [catimage] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_catimage] => Array
        (
            [0] => field_53034084449ad
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אשת השרירים מכרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => היא בת 42 אבל יש לה גוף של בת 20 ומשהו, היא למדה אדריכלות - אבל עובדת כמאמנת כושר. החודש זכתה במקום השלישי בתחרות מיס פיטנס. קבלו את קרינה עשאהל אשת השרירים מכרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 81
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2008
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 923
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/08/110.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => היא בת 42 אבל יש לה גוף של בת 20 ומשהו, היא למדה אדריכלות - אבל עובדת כמאמנת כושר. החודש זכתה במקום השלישי בתחרות מיס פיטנס. קבלו את קרינה עשאהל אשת השרירים מכרמיאל
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => אשת השרירים מכרמיאל
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
אשת השרירים מכרמיאל קרינה עשאהל
אשת השרירים מכרמיאל קרינה עשאהל

אשת השרירים מכרמיאל

שתפו

היא בת 42 אבל יש לה גוף של בת 20 ומשהו, היא למדה אדריכלות – אבל עובדת כמאמנת כושר. החודש זכתה במקום השלישי בתחרות מיס פיטנס. קבלו את קרינה עשאהל!

 

קרינה עשאהל מכרמיאל, שבה לאחרונה מתחרות מיס פיטנס ישראל 2014 שם זכתה במקום השלישי בארץ ובמדליית הארד היוקרתית.
בגיל 42 קרינה נראית לפחות בת מחצית מגילה, בעלת גוף חטוב, חלק ושרירי. מי היה מאמין שלמאמנת הכושר הזו יש תואר באדריכלות, מקצוע בו עסקה במשך מספר שנים ואיך הגיעה הבחורה הצנומה והיפה הזו לתחום פיתוח הגוף, בעל התדמית הגברית?
בגיל 5 הגיעה קרינה לכרמיאל עם המשפחה, כילדה נהגה להשתתף בחוגים התעמלות קרקע והתעמלות אומנותית והרבתה להופיע על במות הבידור בעיר בימי העצמאות ובאירועים מיוחדים. בהמשך טיילה הרבה בחו”ל, עבדה במקומות שונים ובשנות השלושים לחייה, כאשר סיימה את לימודי האדריכלות עזבה את הצפון לטובת נתניה, שם עבדה בתחום. “הרגשתי שהישיבה במשרד במשך שעות פשוט הרגה אותי. החלטתי לאתגר את עצמי והתחלתי לעשות כושר”, היא מספרת. “בהתחלה הצטרפתי למועדון והתאמנתי באופן קבוע”.
לפני חמש שנים עזבה קרינה את משרד האדריכלות וחזרה לכרמיאל. היא המשיכה להתאמן “בשביל הכיף” כהגדרתה במכון פגאסוס. עם הזמן הפכה את התחביב למקצוע והחלה לעבוד כמאמנת כושר במכונים בעיר. לפני כחצי שנה, פנה אליה משה, הבעלים של מכון פגאסוס והציע לה להתמודד בתחרות פיתוח גוף. זה לא הולך להיות קל, הסביר לה, אבל יש לך את זה… עשאהל חשבה כמה ימים. “בסוף חזרתי אל משה ואמרתי לו, ‘יאללה בוא נלך על זה’. הוא הכין לי תוכנית אימונים קפדנית שכללה שמירה על תזונה נכונה ואימוני כוח עם משקולות של שעה ורבע עד שעה וחצי ביום. לא באמת ידעתי מה מחכה לי, אם כי נאמר לי שמדובר באימונים קשים בכל יום. מבחינת התזונה, לא הייתה לי בעיה, גם כך אני שומרת על תזונה נכונה ומאוזנת, אפילו לא הייתי זקוקה לעשות דיאטה כדי להיכנס לתחרות, להפך, הייתי צריכה להעלות במשקל…”
השילוב בין תזונה נכונה, שבה מחשבים עד לקלוריה הקטנה ביותר כמה חלבונים לאכול, ובין אימונים קשים וממושכים, הכינו את קרינה לקראת התחרות הקשה. בשבוע האחרון שלפני התחרות היא נכנסה למשטר דיאטה קפדני שבו אכלה בצורה מדודה בהתאם למשקל הגוף שלה. ב-48 השעות האחרונות שלפני העלייה לבמה, אף נאלצה להפסיק כמעט לגמרי את שתיית הנוזלים. “תחשוב, אנחנו באמצע אוגוסט, חם, אתה ממשיך לעבוד, ממשיך להתאמן, אבל כמעט ואסור לך לשתות נוזלים.  המטרה היא לייבש את העור, כדי שיבלוט וידגיש את תווי השרירים” מספרת קרינה. מה זה כמעט ואסור לשתות, אני שואל אותה. “בוא נאמר שבמשך יומיים רצופים שתיתי במצטבר 2-3 כוסות קטנות, וגם זאת בלגימות קטנות ומדודות, גם אסור לאכול מזון נוזלי”, היא מספרת. “כן, תחושת הצמא הייתה נוראית, כמו יום כיפור כפול. הימים האלה הם מבחן אמיתי לכוח הרצון”.
אשת השרירים מכרמיאל קרינה עשאהל
אשת השרירים מכרמיאל קרינה עשאהל
– איך הסתדרת עם משטר האימונים בחודשים האלה?
“האימונים הפכו להיות קשים יותר ויותר, בלי מנוחה זה גרם לתחושה מסויימת של תשישות. באימוני משקולות בלבד, כשהמשקל עלה בהתמדה, למשל התחלתי עם משקולות 4 ק”ג ועד הסוף כבר הכפלתי פי כמה וכמה את המשקל הזה. כל התהליך הזה גרם לי להרגיש טוב עם עצמי, אולי גם עייפה אבל לא ברמות גבוהות כל-כך שפגעו בתפקוד”.
ליום התחרות, שנערכה בהיכל התרבות בנתניה מטעם נ.א.ב.א – האיגוד הישראלי לפיתוח גוף מקצועני, הגיעה קרינה מוכנה וממוקדת למטרה. בקטגוריה שלה התמודדו עוד 4 מתחרות מלבדה, כולן בסביבות שנות השלושים והארבעים לחייהן. “קטגוריית מיס פיטנס שבה התחריתי היא קשה יותר ומתמקדת בעבודת שרירים קשה, לעומת קטגוריות אחרות כמו מיס ביקיני, שם משתתפות הבנות הצעירות יותר” היא מסבירה.
– התרגשת?
כשהגעתי למקום כן, אבל כשעליתי על הבמה כבר לא התרגשתי. ניגשתי מאחורי הקלעים, שם איפרו אותי ואחותי עזרה לי לצבוע את הגוף בצבע ברנזה, כדי להדגיש את תווי הגוף. עליתי על הבמה, לעיני מאות אנשים. עשיתי את הפוזות וביצעתי קטע ריקוד קצר וזהו, ירדתי מהבמה".
– היית מרוצה מהביצוע שלך?
“כן. האמנתי שאני מתמודדת מול כל השאר כשווה בין שוות. צריך לזכור שהשתתפה האלופה משנה קודם לכן וגם שאר המתחרות היו מנוסות ממני בתחרויות, בעוד שאני התכוננתי רק חצי שנה לתחרות. קראו לנו לפודיום ושם הכריזו עלי כזוכה במקום השלישי. הייתי מרוצה מאוד מהמיקום. האלופה משנה שעברה זכתה גם הפעם באליפות והיה ברור שיהיה קשה מאוד לתפוס את המקום שלה”.
אחרי משטר האימונים הקשה ודיאטת הנוזלים, שבה קרינה לשגרה. ביום היא חושבת על המשך הדרך ושוקלת האם להשתתף בתחרות הבאה. “התחלתי את הכל בתור חוויה מיוחדת ועכשיו אחרי התחרות הראשונה, אני בדילמה, האם להמשיך בדרך הזו. מדובר בעבודה סיזיפית וקשה, וחוץ מגביע לא מקבלים תגמול כספי על כל ההשקעה והעבודה, למרות שיש פרסום בתחום הזה.  מצד שני, אתה מגיע לקצה היכולות שלך ותמיד רוצים לשאוף קדימה”.
– היית מציעה לנשים נוספות לעסוק בתחום?
“זה לא מתאים לכל אחת, מי שמגיעה לתחום הזה, עליה להיכנס למשטר מאוד קפדני של תזונה ואימונים קשים, ונדרש ממנה כוח רצון עצום. לפני שמתחילים בענף, צריך לדעת לאן נכנסים ומה הדרישות. בתחרות אתה צריך להיות במיטבך ולהיראות הכי טוב בעולם למרות ההכנה הקשה. יכול להיות שיש צורך בזן מיוחד של אנשים חזקים, שמסוגלים להתמודד עם הכל, להגיע לקצה של היכולת נפשית והגופנית”.
– זה נשמע כאילו מסר – אל תיכנסו לזה, לא כדאי.
“להפך, זה ענף ספורט מדהים אבל פשוט לא מתאים לכל אחד. יש קטעים שנשברים ושואלים בשביל מה אנחנו צריכים את זה בכלל, למשל כשקמים בבוקר וצריכים לצאת להתאמן, אבל זה כוח רצון – קמים, הולכים ומתאמנים. נגמר האימון, יופי, עוד יום עבר. ובסופ של דבר זה כיף שקשה לתאר, כשאתה רואה את התוצאות על הגוף שלך ואת התגובות של האנשים. זה הסיפוק האמיתי!”

כתבה מעניינת:

״מיהר״ לקופה? נהג רכב התנגש בסניף רמי לוי

שתפומאת גיל דובריש ״מיהר״ להשיג את כולם בדרך למבצעי החג? נהג בשנות ה-80 לחייו, תושב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *