Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 80
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1934
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 400
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית שבועית 24.8.2014-30.8.2014

שתפו

טלה

טליים, השבוע תחושו כובד, עמימות ודכדוך, כנראה שאינכם בקו הבריאות. אל תילחמו במצב, המעיטו במטלות והרשו לעצמכם להתפנק במיטה. אין טעם לצאת לפגישות רומנטיות או להיפגש עם חברים. גם במערכת הזוגית ישנו איזה נתק קטן בתקשורת. לעוסקים בתחומי שיווק ומכירות צפויה הצלחה מיוחדת. הטיפ השבועי – הימנעו מהפגנת עודף ביטחון עצמי כדי לא לעורר אנטגוניזם כלפיכם.

שור

שוורים, השבוע מפלס החששות, החרדות והבדידות עולה, הסיבה לכך נעוצה במחלת אחד מבני המשפחה. תחושת הבדידות תלווה אתכם גם בשבועות הבאים. מאידך בתחום העבודה אתם מרגישים עליה ביכולת היצירתית והיעילות שלכם בשיאה. פעילות עם ילדים תהיה אינטנסיבית ומוצלחת השבוע בעיקר לאלה העוסקים בתחומי הדרכה והוראה. הטיפ השבועי – למרות חוסר החשק אל תסרבו להצעות בילוי.

תאומים

בני מזל תאומים, צפוי לכם שבוע מוצלח מאוד מבחינה חברתית. צפויות היכרויות חדשות והזמנות לבילויים למכביר. לאט לאט מתגבשת בראשכם החלטה למעבר דירה, הפנויים – יחשבו על מגורים משותפים עם בן/בת הזוג, הנשואים – משוכנעים כי “משנה מקום, משנה מזל” וכי הגיע הזמן לכך.  הטיפ השבועי – רצוי  לפני כל צעד משמעותי להתבונן לעומק ביחסים הקיימים.

סרטן

סרטנים, השבוע נפתחת לכם הזדמנות פז להיכרויות דרך הרשתות וקשרים עם מועמדים המתגוררים במקומות רחוקים אף בחו”ל. בעבודה אתם יעילים וממוקדים ומצליחים לקדם רעיונות. התנהלותו של אחד מילדיכם מדאיגה אתכם מאוד, נסו לשוחח עמו שיחה בגובה העיניים. הטיפ השבועי – נסו לעגל קצוות, אל תאחזו בעקרונות שמזמן אבד עליהם הקלח.

אריה

אריות, השבוע ענייני כספים ועבודה יעסיקו אתכם במיוחד. בד בבד אתם אכולי דאגה ו”הפתיל שלכם קצר”, חוסר הסבלנות כלפי הסביבה גורם לכם להתפרצויות לא מכובדות ולאובדן שליטה עצמית. נסו להרגיע את עצמכם באמצעות מדיטאציה או פעילות ספורטיבית. הטיפ השבועי – התעסקות אובססיבית במצבכם הכלכלי עלולה להזיק לבריאותכם.

בתולה

בני מזל בתולה, לפנויים צפוי שבוע של שכרון חושים. אל תאפשרו להתלהבות לבלבל את יכולת השיפוט שלכם. השתדלו בתוך “החגיגה” לנהל שיחות נפש שתחדדנה את תיאום הציפיות שלכם. זהו שבוע חשוב בעבודה, יתכן ודברים ישתבשו שלא באשמתכם, ואתם עלולים לא לעמוד בלוחות הזמנים, קחו את העניין בקלות ואל תעכירו את מצב הרוח. הטיפ השבועי – רצוי לא להתחייב להלוואות כספיות בשלב זה ולהמתין לתמורה הקרבה.

מאזניים

בני מזל מאזנים, השבוע עניינים יגעים בעבודה משפיעים על מצב הרוח. אתם חשים כבמלכודת, אולי הגיע הזמן להמשיך הלאה, התחילו לחפש בחשאיות רבה אופציות חדשות. גם בזוגיות קיימת יש מתחים גדולים וקשרים הסובלים מיחסים בלתי יציבים עלולים השבוע לסיים את הקשר סופית. הטיפ השבועי – אמנם שבוע לא פשוט צפוי לכם, ההחלטות הגורליות שתיקחו על עצמכם מציפים אתם בפחד, אך אל דאגה.

עקרב

עקרבים, בעבודה אתם בתקופה כללית של התחזקות ממשית. השבוע תיהנו  מביטחון עצמי ומאנרגיות חיוביות. הביטחון העצמי שלכם בשיאו, יתכן שזה פועל יוצא מההצלחה הכלכלית לאחרונה. התקשורת האישית שלכם טובה, נצלו את הימים הבאים למשא ומתן לגבי עבודה, הסכמים, לראיון אישי או ליצירת שותפות. הטיפ השבועי –השתדלו שההצלחה לא תגרום לכם לחוסר טקט, היזהרו פן תפגעו בלי משים אף בחבריכם הטובים.

קשת

קשתים, השבוע מתחיל עם הזדמנויות רומנטיות למכביר. אתם נהנים מהיכרויות דרך העבודה או דרך חברים לעבודה. השתדלו ש”ההילולה” שאתם נשאבים לתוכה לא תזיק ליעילות שלכם בתחום העבודה, כיוון שצפויה תקופה תובענית במיוחד. פרויקטים חייבים להסתיים בזמן והלחץ עליכם יהיה רב. הטיפ השבועי – בתוך כל ההמולה והלחץ עליכם למצוא זמן למנוחה ולשינה בריאה.

גדי

גדיים, מצפה לכם שבוע אינטנסיבי מאוד בעבודה. אתם מייצרים מהלכים שיקדמו את מעמדכם בעתיד ויזמנו לכם רווח כלכלי הגון. שבוע זה יתאפיין בשיחות ובמפגשים רבים כדי להניע רעיונות באופן מעשי.  תוכלו למצוא אנשים שיגלו עניין ברעיונותיכם ואף יקדמו אתכם. הטיפ השבועי –רצוי לשמור את רעיונותיכם בדיסקרטיות רבה כדי שלא יקדימו אתכם ויחבלו בתוכניותיכם.

דלי

דליים, השבוע עליכם להגיע להחלטות בדבר שיפור מעמדכם בעבודה, תוכלו להשיג זאת אך ורק אם תירשמו ללימודים או לקורסים שישדרגו את המקצועיות שלכם. ביחסים הבינאישיים צפויים מתחים רבים, רצוי לשמור על איפוק ולהבליג למרות שאתם נתקלים בדברים מרגיזים, ובצדק. הטיפ השבועי –השתדלו לא לנסות לחנך את הסביבה שלכם, גם אם אתם נתקלים בעיוותים צורמניים במיוחד.

דגים

דגים, התנהגותו של מי מקרוביכם מאכזבת אתכם, אתם חשים זעם רב ואכזבה בלתי ניתנת לסליחה. אתם חשים נבגדים, רצוי לא להיסחף עם תחושותיכם ולא לגרום לקרע, קחו פסק זמן ונסו להתרחק מהאווירה ומהמקום. ממלא זמן רב אתם מתכננים נסיעה לחו”ל, אולי הגיע הזמן לעבור משלב התכנון לשלב הביצוע. שינוי האווירה יועיל  לכם וינקה את הראש ואת הלב. הטיפ השבועי- אל תאפשרו לאהבה לסמא את עיניכם היו ביקורתיים לגבי התנהגותו של בן/בת הזוג כלפיכם.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *