Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => שקרים ושאר ירקות
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => שקרים ושאר ירקות
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 80
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1668
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 370
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => שקרים ושאר ירקות
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => שקרים ושאר ירקות
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

שקרים ושאר ירקות

שתפו

ההסתרות והשקרים ושאר ירקות…

מאז הסתיימה מלחמת עזה 3 חיילי גבעתי התאבדו! מדובר בחיילים שלחמו בעזה. מלבד ידיעונת קטנה בידיעות אחרונות, איש לא דיבר, איש לא סיפר, לאיש לא אכפת. כולם היו עסוקים בנאום של ביבי.

אף אחד לא טרח בכלל להזכיר זאת. לא ראש הממשלה, לא שר הבטחון,לא הרמטכ”ל. השלושה שהתאבדו בנפרד ובמועדים שונים נקברו בשושו…..שששששקט. ביבי נואם…

מספר הנופלים בעזה עומד על 76 הרוגים… ומי יודע מה עבר על הילדים האומללים הללו. אולי הוכו בהלם קרב נוכח המראות הקשים מנשוא שראו שם… או שמא לא התגברו על מות חברים… או אולי הם מאותם חיילים רעבים ללחם… כן כן חיילים שלחמו ואין להם גרוש כדי לקנות מזון.

וגם במקרה הזה, כמו במקרה הנגמ”ש, איש לא נוטל אחריות על מות החיילים…

והשאלות קשות. תשובות אין.

מדוע לא טופלו שלושת החיילים שהתאבדו? מדוע לכל הרוחות? ואל תגידו “לא ידענו”. אין דבר כזה. אם זה מהלם קרב, הרי ניתן לזהות את החיילים שלקו בו ולטפל במיידי. ניתן היה להצילם. אבל מה אכפת למישהו. יש נאום של פאקינג ביבי באו”ם שמום הזה.

החיילים הללו נהרגו בקרב. קרב עם נפשם הקרועה לגזרים נוכח חוויות הקרב הנוראיות שחוו. רק מי שנטל חלק בקרב אחד לפחות יידע במה מדובר.

אני מכיר אנשים שהוכו בהלם קרב במלחמת יום הכיפורים ושלא יוצאים ממנו עד היום ונראה שלא יצאו ממנו לעולם. מוכי הלם הקרב רדופים ע”י מראות, קולות, ריחות. רדופים כל הזמן. לא יכולים לשכוח.

אני רוצה לעשות לאותם שלושה חיילי גבעתי שהתאבדו בגלל המלחמה, כבוד בדיוק כפי שעשו לכל חייל שנפל. אני רוצה לדעת מה שמותיהם, להצדיע להם, לאהוב אותם. אני דורש לדעת מדוע התאבדו? מדוע? פתאום עכשיו נזכרו בצה”ל לפרסם מספרי טלפון אליהם ניתן להתקשר כשחיילים שרויים במצוקה. עכשיו נזכרתם?

אני יודע שעד עתה התקשורת נהגה להתעלם מהתאבדויות מתוך חשש שמא פרסום דבר ההתאבדות יגרור גל של התאבדויות. שטויות. מחקרים רבים הוכיחו את ההפך. פרסום דבר ההתאבדות גרם לירידה של בין 20-50 אחוזים במספר המתאבדים. זו עובדה. הכעס בתוכי על אובדנם של החיילים לא ניתן לתיאור בכלל. נאום הכלום של ביבי יותר חשוב מחייהם של 3 חיילים אבודים, מצולקים וכואבים שהיו משוכנעים שרק המוות יחלץ אותם מסיבלם…

אני מאשים את שר הבטחון, את הרמטכ”ל, את מפקדי החטיבות והגדודים… בחוסר אכפתיות, באדישות, באכזריות כלפי הילדים היפים והתמימים שלנו. נמאסתם! כן כן. אתם. נמאסתם עם הראש הקטן שלכם, עם המרדף המטורף אחר הדרגה והקידום. אין לכם ראש לחיילים הפשוטים. פשוט אין לכם. ראינו זאת במקרה הנפשע של הנגמ”ש ועכשיו 3 חיילים שהמלחמה חיסלה אותם ואתם לא הזזתם אצבע על מנת להצילם.

אפרופו זלזול בחיילים…

ועכשיו, הנה תודתינו מקרב לב לשר האוצר על שהותיר לרשות החיילים הקרביים שנדרשו לעבודה מועדפת על מנת לקבל איזה מענק, רק שני תחומים: מפעלים ובתי מלון…. העבודות שהיו מועדפות עד עתה כללו גם אבטחה ותחנות דלק. זהו. זה בוטל. למה? כי הכי קל לפגוע בנו ובילדינו. אנחנו הרי לוקים בטפשת לאומית… עושים בנו ככל העולה על רוחם ואנחנו… ששש. שותקים. אז תודה לך אדון לפיד. אההה ותודה שדחית לעוד 5 שנים את יום הלימודים הארוך כפי ששיקרת ביודעין כשהבטחת. למה 5? למה לא 30 שנים? איזה זלזול בנו… הרי בעוד 5 שנים תדחו בעוד 5 שנים…

אוי משטרת ישראל – הגוף הראשון בארץ שקרס

את מה שמתרחש עכשיו במשטרה ניתן לתאר רק כקריסת מערכות.פשוט לא יאמן. קצינים בכירים,בזה אחר זה נתפסים בכל מיני מעשים משוחד והפרת אמונים דרך אונס והטרדות מיניות ואלימות נגד אזרחים תמימים.

כיצד יכול גוף כזה להמשיך ולתפקד? מדוע המפכ”ל והשר לבטחון פנים אינם מתפטרים לאלתר? הם שניהם מביטים בעיני עגל במתרחש בגוף עליהם הם אחראים וצורחים צריך… צריך לעשות כך וכך. הלו. מי צריך? אתם הממונים אתם צריכים… ומה יעשו השוטרים הזוטרים? מי המפקד כאן? ההוא נחקר, הזה הועף, השלישי פרש…

גופים נוספים ניצבים בפני קריסה דומה. אתם מבינים? זה בדיוק מה שקורה כשהשחיתות מצויה בכל חור. כולם משקרים לכולם… והאמת והיושרה הולכות ונעלמות ומי משלם את המחיר? נכון. רק אנחנו.

ולא,לא שכחתי את ביבי. האחריות הישירה על כל מה שכתבתי בעמוד הזה מוטלת עליו. ביבי גרם לכיאוס טוטאלי במדינה שכולנו אהבנו וחלק עוד אוהבים…

KTVZZZ ביוטיוב דוהר לעבר החצי מליון

כן כן. זה אמיתי לגמרי. הערוץ הקהילתי של כרמיאל ביוטיוב שובר שיאים בכל קנה מידה. 400 אלף צפיות בערוץ שכל כולו על טהרת כרמיאל והכרמיאלים. התושבים הם הכוכבים. אין ספור כתבות וסרטונים בכל התחומים. אלפי תושבים מתינוק ועד זקן מככבים בערוץ החשוב הזה שבעצם הפך לארכיון החשוב ביותר של העיר כרמיאל. לפי הקצב הרי לא רחוק היום בו נגיע לחצי מליון צפיות ולמליון והשמיים הם הגבול.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *