Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 7011
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 644
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 387
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/02/223763_10150279743329061_7159342_n.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
עוד כשהייתי קטנה ידעתי לקחת פסק זמן
עוד כשהייתי קטנה ידעתי לקחת פסק זמן

עוד כשהייתי קטנה ידעתי לקחת פסק זמן

שתפו

בקרוב אני בת 48 [ממש בעוד מספר ימים]. בגיל 20 אימצתי חוק יסוד שלא ניתן להזיזו ולשנותו גם לא ברוב חברי הבית והשותפים לחיי, חוק זה אפשר לי לעצור לרגע, לנשום, להרגיש שאני חיה וקיימת.

כמוני כמוכם, בין כביסה לכביסה, בין גיהוץ לבישול, חוגי הילדים, שיעורים פרטיים, חברים ומפגשים משפחתיים, תאמינו או לא משתדלת להיות רעיה טובה וייצוגית, נעימה וחברותית ולא מוותרת על שעה אחת לעצמי, שעה שרק אני קיימת בה, "זהו אירוע שנועד עבורי". לוקחת פסק זמן ממרוץ החיים ומטפלת בגופי". אספר לכם מדוע.

1. מעלה את צפיפות העצם העדר פעילות גופנית והגיל המתבגר עשויים להוריד את תכולת המינרלים בעצם ובכך גדל הסיכוי לאוסטיאופורוזיס.

2. שומרת על משקל זה לא סוד שפעילות גופנית עוזרת להפחתה במשקל. פעילות גופנית מעודדת הוצאה אנרגטית, מאיצה את קצב חילוף החומרים בגוף ומסייעת בתהליך ההרזיה. נקודה.

3.מפחיתה את לחץ הדם: פעילות גופנית היא תחליף לתרופה כזו או אחרת. פעילות גופנית אירובית למשל יכולה לסייע בהורדת לחץ הדם. הליכה מהירה 3-5 פעמים בשבוע למשך כ-40 דקות יכולה לתרום רבות.

4. נלחמת בשומנים בדם: פעילות גופנית מעלה את רמת הכולסטרול הטוב בדם (HDL), מפחיתה את רמת הטריגליצרידים ובכך מסייעת לאיזון רמת השומנים בדם.

5. נלחמת בסוכר: פעילות גופנית אחראית על איזון רמות הסוכר בדם. פעילות גופנית היא כלי מרכזי באיזון הסוכרת. מרבית הסוכרתיים העוסקים בפעילות גופנית צורכים כמות פחותה של תרופות, וזאת מאחר והפעילות הגופנית מסייעת בהורדה של רמות הסוכר בדם. תרופה טבעית: כבר אמרתי?

6.מפחיתה את הלחץ הנפשי: לי אין לחץ נפשי. פעילות גופנית מעודדת פעילות הורמונלית המעכבת יצירה של הורמונים שלילים הגורמים לדיכאון ובמקביל גם משחררת לגוף אנדורפינים האחראים על תחושות העונג הטבעית של הגוף, אותה תחושה המקלה על הלחץ הנפשי.

7. מעלה את איכות החיים: אימון כושר גופני משפר את איכות החיים. שיפור איכות החיים הוא היכולת להמשיך ולתפקד בגיל המבוגר באין מפריע, ללא מחלות, ללא כאב וללא סבל. שיפור באיכות החיים הוא היכולת להמשיך ולהמשיך עם בטרייה תקינה גם אחרי שכולם התעייפו.

8.משפרת את תפקוד מערכת העיכול: אין בכלל צורך להכניס לגוף עשרות סוגים של תרופות כאשר אפשר להשתמש בתרופה טבעית כמו הפעילות הגופנית. הפעילות הגופנית מפעילה גם כן את אחרון השרירים בגוף הכוללים את אלו המצויים במערכת העיכול ונעזרים בשרירים נוספים כדי לדחוף את "הפסולת" למטה והחוצה. כמה פעמים כבר כיניתי את הפעילות הגופנית "תרופה"?

9. ישנה טוב: פעילות גופנית יכולה לשפר את איכות השינה. אם נהיה מדויקים יותר, פעילות גופנית יכולה להפוך את השינה שלכם לעמוקה יותר – כך שהשינה תהיה מרעננת יותר עם פחות התעוררויות במהלך הלילה. מי מכם לא רוצה בכך? אני ישנה טוב וחולמת על שיעורי המדרגה שלי

10. "לוקחת פסק זמן לעצמי וסוגדת לגופי.  אם אתם מחפשים אותי אני בהולמס פלייס כרמיאל.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *