Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1190
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 342
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

משהו מסריח: השדרה בכרמיאל,שולה זקן וחנין זועבי

שתפו

שולה זקן – שפת ביבים

שמעתי את הקלטות השיחות בין עו”ד ברטל לבין שולה זקן,יש שם ניבולי פה שלא היו מביישים את אחרון התגרנים בשוק, “אתה מדבר על ז…. שילכו להז…”. אני שומע ומתקשה להאמין, ככה מדברת מי  שהייתה מזכירתו הכול יכולה של ראש הממשלה? השפה העברית הידרדרה לשפת ביבים. ועוד על שולה זקן, היא מספרת שאהוד הכיר אותה כנערה, הוא הוביל אותה לחתונה, הכיר את משפחתה ואת ילדיה. זאת נערה שזכתה להתבגר תחת חסותו של פוליטיקאי מתוחכם מאוד. עכשיו אני שואל, לא רעדו לך הידיים כאשר החלטת לחתום על הסכם עדת מדינה עם הפרקליטות? בכל זאת אין מקום לנאמנות, להליכה אחרי בוס שקידם אותך והעלה אותך למעמד כה רם?

יש לי בעיה אישית עם האישה הזו. אני יכול להבין שהיא ניסתה להציל את עצמה, אבל עושה רושם שהיא עושה זאת בהתלהבות יתרה. עושה רושם שאל לו לאדם לסמוך על איש, הוא צריך לסמוך רק על עצמו ועל אלוקים שבמרומים.

סירחון בשדרה 

בחודשים האחרונים כל פעם שנכנסתי לאחת החניות בצד ימין של השדרה, נתקלתי בריח חריף של ביוב, ריח בלתי נסבל עד שהתקשיתי לנשום. יש שם מרפאת שיניים, מאפיית לחמים, פיצריה ועוד עסקים, זה מסכן את שלום הציבור. בעלי עסקים אמרו לי שמדובר בביוב שהתפוצץ ואף אחד לא ממהר לטפל בבעיה. אז הנה אני מעלה את העניין בעיתון, בבקשה אנשי העירייה שבדרך כלל עושים עבודה מצוינת, טפלו במפגע הזה לאלתר.

ח”כ זועבי – הסוף

כתבתי כאן רבות על הח”כ הכסילה והסחרורית, אשר עברה כל גבול אפשרי, החל מהצטרפות לנוסעי המרמרה, המשך בכתיבת מאמר שמעודד מצור על ישראל, וכלה בהתבטאות שמעשי החטיפה והרצח של שלושת הנערים אינו טרור, או במילים אחרות, זה מעשה לגיטימי.

אני שמח שבית המשפט העליון תקף אותה בחריפות על דבריה והתנהגותה. סוף סוף אנו עשויים להיפטר מעונשה של זו. אני גם בדעה שמפלגה שמונהגת על ידי עבריין ובוגד, ח”כ לשעבר בשארה, אשר טוען מעל כל במה, שהקמת המדינה היה המחטף הכי גדול של המאה העשרים, קרי, אין לגיטימציה לקיומה של ישראל, מפלגה שכזו אינה לגיטימית. אני מקווה שהציבור הערבי יבעט אותה החוצה.

זועבי ומפלגת בל”ד עושים הכול כדי להעמיק את לקרע בין היהודים לערבים. זה לטובתם ולטובתנו, כאשר אתם בוחרים בקיצוניים, אתם רק מזינים ומעודדים את הקיצוניים הישראלים.

האיחוד של ציפי ובוזי 

אני מברך על האיחוד בין לבני לבין מפלגת העבודה, הייתי שמח אם לפיד יתאחד עם כחלון וליברמן. הגיע הזמן שבמדינה יהיו לנו 3 או 4 מפלגות. מי שיקבל את המנדט שישלוט. באמת ובתמים שאין הבדל גדול בין המפלגות, מדובר בהבדלים של ניואנסים קטנים. די לפילוג שלא מאפשר משילות. העם היהודי צריך לזכור את ההיסטוריה שלו עצמו, בגלל שנאת חינם חרבה ירושלים, בגלל המחלוקת בקרב ההנהגה היהודית בימי בית שני הבינו על עצמנו חורבן וגלות בת אלפיים שנה.

אני חושש שההיסטוריה תחזור על עצמה, אם לא נתעשת, עשוי לבוא עלינו חורבן בית שלישי.

ושתהיה לכם שבת שלום

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *