Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 5282
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מראה חיצוני, למה זה חשוב?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מראה חיצוני, למה זה חשוב?
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 80
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1891
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1577
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/08/IMG_3024.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => מראה חיצוני, למה זה חשוב?
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => מראה חיצוני, למה זה חשוב?
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
מראה חיצוני, למה זה חשוב? אלכס בולייבסקי
מראה חיצוני, למה זה חשוב? אלכס בולייבסקי

מראה חיצוני, למה זה חשוב?

שתפו

כרטיס הביקור של כל אדם היה מאז ומתמיד המראה שלו. רק אחר-כך מסתכלים מי ומה הוא. לכן החיים בסביבה שלנו תלויים מאוד במראה חיצוני שלנו, קודם כל מכיוון שהעולם שלנו הוא מקום אכזרי והסביבה מגיבה מיד לחולשות שלנו. כמעט כולנו חוטאים בכך: חישבו לרגע, כמה פעמים קרה לכם שראיתם אדם  שמן ברחוב או בפגישה, חשבתם מיד דברים כמו: "הוא לא מעניין", "הוא דוחה", "הוא מגעיל", ולא משנה אם באופיו הוא אדם טוב. מראה חיצוני מעלה בטחון עצמי, מעניק חיים יפים יותר וסביבה עשירה יותר של חברים.

לכן אני פה, לעזור ולספר לכם איך אפשר לנסות להגיע למקסימום מראה נעים וטוב. בארץ שלנו עודף משקל היא תופעה נפוצה מאוד שפוגעת באנשים ובבטחון עצמי שלהם. קודם כל הדבר העיקרי בשינוי אופן החיים הוא להתחיל להתעסק בספורט, זה יכול להיות חדר כושר, שחייה, או כל דבר אחר. אני אישית מתמחה בחדר כושר בעיקר בפיתוח גוף. כידוע, אני ספורטאי פעיל בתחרויות עם תוצאות לא רעות בכלל, וביצעתי על הגוף שלי נסיונות רבים ושונים בכל הקשור לסוגי אימונים ותזונה נכונה, למדתי וקראתי המון.

הכלי העיקרי שלי הוא ניסיון, ולאחר כל השנים שאני כל כולי בתחום, אני יכול להגיד לכם דבר אחד: האופן שבו אנו נראים זה מה שאנחנו שמים בפה! הבעיה הנפוצה היום היא של אי-סדר באוכל – לא חושבים מה אוכלים, כמה אוכלים, מתי אוכלים. התופעה הכי מטעה היא כאשר אדם שמתאמן, "מתפוצץ" באוכל במחשבה שהאימונים מאזנים את כל המזון שהוא אכל. מאוד נפוץ גם במיוחד אצלנו, לדחוף אוכל מעבר ליכולת שלנו, עוד ועוד ועוד. מאוד נפוצה גם התופעה של ארוחה כבדה אחת ביום. מאוד לא נכון לוותר על ארוחה בוקר. יש עוד המון טעויות שאנשים עושים, אפילו בלי לדעת, לכן אני אנסה פעם בשבוע לתת טיפים ולעזור לכל אלה שבאמת רוצים להתקדם ולשנות את החיים שלהם לטובה ולהגיע לגוף שעליו חלמו תמיד. אדבר על תזונה, ספורט, תוספי תזונה וכל דבר שקשור לעולם הזה. אפשר כבר ממחר להתחיל חיים חדשים, זה אומר להרשם לחדר כושר או לפחות לעשות הליכות בחוץ של לפחות 3 פעמים בשבוע , להתחיל לאכול 3-4 ארוחות מאוזנות ביום, יותר ממה שאתם רגילים בדרך כלל. כמובן יש להתעלם מאוכל מהיר, לאכול פחות מטוגן, פחות מתוק. זה הצד הראשון לקבלת הגוף שאתם רוצים.

כל הדברים שאמרתי עד עכשיו דורשים ממכם רק 4-5 שעות בשבוע ואני בטוח שכל אחד יכול למצוא את הזמן הזה. מבחינה כספית זה אפילו חוסך לכם, תעשו חישוב אם משתלם לכם לחסוך את כל ההזמנות שלכם בבתי קפה ומסעדות ומאידך – ליהנות מאוכל בריא בבית, או לפחות בתור התחלה להוריד בקצב של הארוחות במסעדות ולנסות לאכול קצת יותר אוכל בריא בבית. אני מנסה להראות לכם שמכל כיוון אתם מרוויחים: בריאות, הנאה, מראה ושמחה.

בכתבה הבאה אני אדבר על צעדים ראשונים בחדר כושר ותזונה נכונה. עד אז יש לכם חומר למחשבה ומשימה שכבר אפשר להתחיל לבצע באופן שהסברתי היום.

 

אלכסנדר בולייבסקי, אימונים אישיים ותזונה נכונה

054-4437660

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *