Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2116
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => לפרק את החמאס, להעיף מהכנסת את עוכרי ישראל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => לפרק את החמאס, להעיף מהכנסת את עוכרי ישראל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 80
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 337
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => לפרק את החמאס, להעיף מהכנסת את עוכרי ישראל
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => לפרק את החמאס, להעיף מהכנסת את עוכרי ישראל
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
לפרק את החמאס, להעיף מהכנסת את עוכרי ישראל

לפרק את החמאס, להעיף מהכנסת את עוכרי ישראל

שתפו

מפלגת בל”ד – תצא בחוץ

בעימות שהיה השבוע התבטא ח”כ הכנסת זחלקה, כי הקשר של היהודים לישראל הוא המצאה של המאה האחרונה והוסיף מיודענו, כי בית המקדש בירושלים הוא אונס של ההיסטוריה. לא ראוי להתייחס לדברים הללו, אבל פטור מכלום לא ניתן.

יש כמה עמים בהיסטוריה האנושית שכתבו את ההיסטוריה עצמה, מדובר לפחות בשלושה עמים, העם היהודי, היווני והרומאים.אלו עמים עתיקים, אשר קורותיהם כתובים בדפי ההיסטוריה וידועים לכול.הרצון לשכתב את דפי ההיסטוריה, הוא נתעב, לא הגון, שייך לאותה תרבות שקר שקיימת בעולם הערבי. כתבתי כאן שבל”ד היא מפלגה לא לגיטימית, מייסדה ח”כ בשארה הוא שונא ישראל מוצהר, דעותיו גזעניות, הוא מוליך קו נגד הלגיטימיות של עצם קיומה של מדינת ישראל. ח”כ זועבי פירסמה מאמר שקורא למדינות ערב לעשות מצור על ישראל.

הדברים האלה מחלחלים לציבור הערבי, זה מוביל למעשים קיצוניים. אם חפצי חיים אנחנו, צריך להוציא את המפלגה מחוץ לחוק.אני גם מציע שיחוקק חוק, שבו כל מפלגה תצהיר שהיא מכירה במדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי, מדינה יהודית ודמוקרטית. מפלגה שלא תכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, לא תוכל לרוץ לכנסת.
על חיילים והתקיפה בעזה

מאז ומתמיד הייתה אצלנו רגישות למותם של חיילים. זה ברור אנושי ומובן, הורים מגדלים ילד עד הגיעו לבגרות ובטרם טעם טעמם של החיים הוא נקטף, בשיא פריחתו. זו תופעה ברוכה של חברה בריאה, אבל אל לנו להתמכר לתופעה הזו. תפקידם של חיילים להגן על המולדת, זו חובה וגם זכות.

מה שקורה בעשרות השנים האחרונות הוא היפוך הפירמידה, מרוב דאגה לחיילים, אנו מאפשרים מצב שבו האזרחים הם המגן, אזרחים נתונים להתקפות בלתי פוסקות ואילו על החיילים שומרים מכול משמר. זה לא נכון, תפקידו של צבא לשמור על האזרחים, לא הפוך. גם כאשר זה עולה במותם של חיילים, ככל שזה כואב, זה המצב, אם עם חפץ חיים אנחנו, צריך להיות מוכן ל”קורבן” כמה נורא שזה נשמע. ככל שנגלה נכונות וחוסר היסוס, הצד השני ירתע ובהפוך על הפוך, זה יקטין את מספר ההרוגים שלנו.

החמאס הצטייד בעוצמה צבאית מרשימה, את התרומות מקטאר, מטורקיה ומשאר מידות ערב, הוא הפנה לבניית מתחמים צבאים, כמעט כלום מהכסף שנתרם לא הלך לשיפור חיי האוכלוסיה. ישראל יחד עם ידידותיה, חייבות לנקוט עמדה קיצונית כלפי מי שמסייע להתחמשות של החמס, במטרה לסגור את החמצן לארגון הזה. זה מחזיר אותי לנאום מכונן של הנשיא ג’ורג’ בוש הבן, לאחר ההתקפה על בניין התאומים. הוא אז אמר שטרור הוא דרך אסורה בכול מאבק, מי שתומך ומספק מקלט לאנשי הטרור, הוא שותף למעשה ודינו כדין הטרוריסט.

עוד מילה על החמאס – לדעתי שוגים כל אלה שאומרים עדיף חמאס מוחלש, צריך לפרק את החמאס לחלוטין. אולי מתוך הכאוס דווקא תצמח הנהגה מתונה, זה יהווה לקח לשאר הקיצוניים. השארת החמאס, פירושו השארת המאבק לעולמי עד.

 

על השמאל הרדיקאלי

אזרחי ישראל מותקפים, בניגוד לכל כללי האמנות הבינלאומיות, שאוסרות על תקיפת אזרחים. בישראל מגלים איפוק על דעת כל מי שעיניו בראשו, אך יש במדינתו אנשים שבאים בטענות לחיל האוויר. מדובר בצדקנים מתחסדים שמחפשים לומר את ההפך ולא חשוב מה הוא ההפך, העיקר להיות מיוחד, שונה.

שאלו לאחרונה את אורי אבנרי על ה”אביב הערבי”, הוא טען שהמיליטריזם במדינות ערב, הוא באשמת ישראל, כך לא פחות ולא יותר… אני מבין מכך כי אם ישראל לא הייתה קיימת, מדינות ערב היו נאורות, שוחרות שלום, דמורקטיות, גן עדן עלי אדמות…

בסוף השבוע הזה קניתי לראשונה בחיי  את עיתון הארץ, קראתי את מאמריהם של יוסי שריד, פר’ שטרנהל וגדעון לוי. לא הבנתי מה הם אומרים ואני מחשיב את עצמי לאדם אינטליגנטי. יש שם בליל של אמירות לא מובנות שלא מציעות שום אלטרנטיבה אמיתית. מה הם מציעים לארגון טרור שחרט על דיגלו את השמדת ישראל. מה הם היו עושים? מרימים דגל לבן? הולכים אל המוות כמו צאן לטבח? כמו במחנות ההשמדה? זו החולשה שלהם, אין להם הצעה אלטרנטיבית.

רבין היה בשלטון והטרור לא פסק, אהוד ברק מחוזק ביוסי שריד ויוסי ביילין היו בממשלה אחת והטרור לא פסק. הם כותבים כי משלמים להם ע”פ השורה, הם כותבים כי הם צריכים לומר אמירה מיוחדת ושונה, הלא הם כאמור אנשים חושבים…..

אני רוצה לסיים בתפילה, אלוקים שמור על החיילים הצעירים ושמור גם על אזרחים חפים מפשע משני צידי הגבול, גם מהצד העזתי.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *