Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 7083
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 594
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 373
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
המזונות שיעשו את ההבדל במשקל ובבריאות שלכם

המזונות שיעשו את ההבדל במשקל ובבריאות שלכם

שתפו

החלטתם לרדת במשקל לבחירת המזונות שאתם מכניסים לפה יש תפקיד חשוב חלקם יסייעו לכם לרדת במשקל בצורה יעילה יותר ,ויתרה מכך המזונות האלה יעשו רק טוב לבריאות שלכם.

 

שקדים

צריכה יומית של שקדים מסייעת לירידה במשקל בכך שהיא תורמת לתחושת השובע ויותר חשוב מכך שקדים  עוזרים  לצמצם את היקפי המותניים. בנוסף השקדים תרמו  להשיל 18% משומן הגוף של קבוצת ביקורת לעומת קבוצת ביקורת שצרכה את אותה כמות קלוריות ללא שקדים.

אגסים ואשכוליות 

כל דבר שמוריד את רמות האינסולין בדם מסייע להפחתת משקל. כאן מגיעים האגסים והאשכוליות המסייעות  לשומרי משקל לווסת את רמת האינסולין בדמם ובכך לרדת יותר במשקל  אנשים ששילבו בדיאטה שלהם אגסים ואשכוליות ירדו יותר במשקל.

שוקולד מריר 

שוקולד מריר עשיר באנטיאוקסידנטים שמסיעים למניעת הצטברות תאי שומן.  אכילה של 2 קוביות שוקולד מריר כל יום המכילות  70% מוצקי קקאו  יכולים  מאוד לפעול לטובות ההרזיה והבריאות שלכם בכך שהשוקולד יעלה את המצב רוח שלכם, מפחית אכילה רגשית שמונעת ממתח נפשי וכמו שציינתי קודם מונע הצטברות של תאי שומן.

שעועית לבנה

מחקר מאוני' קולורדו מראה כי בשעועית לבנה יש חומר פעיל שורף שומנים ומעכב את קליטתם מן המעיים לדם. מנת שעועית ביום שורפת יותר שומן מאשר דיאטה נטולת שעועית. כמו כן שעועית עוזרת לווסת רמות סוכר בדם ומועילה להורדת כולסטרול ולבטח יודעים היום כי לשעועית יש תפקיד מרכזי במניעת סרטן מעי  הגס.

פלפל אדום 

נמצא שכמות מספקת של ויטמין C בגוף עוזרת לייצור קרנטין, חומצה אמינית שאחראית על תהליך שריפת השומן בגוף לצורך יצירת אנרגיה. ייצור רב של קרנטין תורם לשריפת שומן מוגברת.

 

פלפל ירוק חריף, ג'ינג'ר

קבוצה זו של מאכלים מכילה חומר מחמם-מעורר בשם קפסאיצין. חומר זה נותן את תחושת החום ו"השורף" בפה בזמן האכילה של מזונות אלו. החומר מעלה את טמפרטורת הגוף ובכך מסייע להגברת המטבוליזם של הגוף.

תפוח 

התפוח מכיל סיבים תזונתיים, כשהעיקרי שבהם הוא הפקטין. הפקטין מאזן רמות סוכר בדם, מוריד כולסטרול, מנקה את פסולת הגוף ומסייע לירידה במשקל.

 

קרן שמש, 

תזונאית טבעית ונטורופתית מנחת קבוצות להרזיהשינוי וצמיחה אישית 

[email protected]

 

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *