Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => ברק אובמה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => ברק אובמה, סרבנות ובן דרור ימיני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 82
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1760
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 320
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => ברק אובמה, סרבנות ובן דרור ימיני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => ברק אובמה
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

ברק אובמה, סרבנות ובן דרור ימיני

שתפו

הכרזת המלחמה של אובמה

אובמה הכריז שהוא ילחם בארגון דאעש עד להשמדתו. זה בסדר, אבל זה לא מספיק. דאעש הוא רעיון, לא ניתן להילחם ברעיון באמצעות הפצצות.תחסל את דאעש, יבוא במקומו ארגון אחר, צריך לחפש את המקור לאל קעידה, דאעש ושאר מיני ארגוני טרור. לדעתי זה צומח מכמה סיבות:

1. מדינות האסלאם הן בדרך כלל מדינות עולם שלישי. אין דמוקרטיה, אין זכויות הפרט ויש בהן מצב כלכלי ירוד. הם מביטים על המערב וליבם נחמץ, במערב מגיעים לירח ומדינות איסלאם רבות עדיין משתמשים בגמלים ככלי תחבורה. זו קנאה בסיסית ופשוטה – לכם יש הכול ואנחנו חיים כמו במאה השביעית.

2. דת רדיקלית, עם מנהגים של ברית מילה לנשים, נקמת דם, נשים במעמד נחות, שנאה ובוז למי שאינו מוסלמי.

3.משטרים מלוכנים וסמי דמוקרטים, שחונקים את חופש המחשבה והיצירה ולא מאפשרים לחברה להתפתח.

כדי להתמודד עם התופעה הזו על המערב להתחיל לבדוק מה קורה במסגדים, הכיצד צעירים יוצאים מהמסגדים, יוקדי להט ושנאה למערב, עד כדי כך שהם עושים מעשים נתעבים, כמו לערוף ראש לעיתונאים. הגיע הזמן לשלול ממטיפים לשנאה את האפשרות להטיף. צריך להתחיל לעסוק בחינוך בחברה המוסלמית לסובלנות ולכיבוד האחר.

כמו כן על המערב לעזור למדינות האסלאם להתפתח, להפוך אותן ממדינות עולם שלישי למדינות מתקדמות. זה יוציא את האוויר מהחינוך לשנאה, אנשים יתמקדו בשיפור איכות חייהם. דבר אחרון, הקבוצות הללו נתמכות כלכלית ואופרטיבית על ידי מדינות, למשל קטאר מממנת את החמאס, ארגון טרור לכל הדעות. צריך להטיל סנקציות על מי שתומך בטרור. ללא גב כלכלי, אין לארגונים האלה סיכוי לשרוד.

העיתונאי בן דרור ימיני –  קול חשוב 

בן דרור היה חבר לספסל הלימודים באוניברסיטת ת”א, כבר אז הוא היה סטודנט מבריק, אשר האפיל על כולם. כיום הוא עיתונאי חוקר, שכתב ספר על תעשיית השקרים במערב, תעשיית שקרים של אנשי אקדמיה, שניזונים בין היתר מאנשי אקדמיה ישראלית, כמו דוקטור אילן פפה, שקורה לחרם על ישראל. הם גם ניזונים מעיתון הארץ, שמפיץ שקרים ונותן במה בשם חופש הדיבור לאנשים שמפיצים שקרים על ישראל. בעשותם כך הם תורמים לדה-לגיטימציה של קיום מדינת ישראל. טוב שיש עיתונאי  שחוקר את הדברים ומפיץ אותם ברבים. הספר הזה יעשה שירות ענק להסברה של מדינת ישראל במערב.

על מכתב הסרבנות של יחידת 8200 

קבוצה של אנשי מילואים מהיחידה הזו, פרסמו מכתב סרבנות בישראל וגם לעיתונות, תוך שהם אומרים שישראל עושה מעשים בניגוד לחוק הבינלאומי. זה  הזוי, זו יחידת עלית שאוספת מידע על האויב, אם באמת יש תקלה, אז היה עליהם ללכת למפקדים שלהם, הם גם יכלו ללכת לבג”ץ, שהיה מברר את נכונות הדברים וגם מטיל איפול על החקירה.

אני חושב שיש כאן מטרה פוליטית. זה כמובן ינוצל על ידי שונאי ישראל במערב. מעשים מהסוג הזה גורמים לי לפעמים להלך רוח פסימי, האם מדינת ישראל תשרוד? למדינה יש אויבים ואנטישמים רבים מבחוץ ויש לה גם סייענים מבפנים. זה מחפיר…

שנה חדשה 

בפרוס השנה החדשה עלינו לטובה מה נאחל לעצמנו? שנת התחדשות, שנה ללא מלחמות, שנה של פריצות דרך רבות בתחום הרפואי. שנה שבה יוקר המחיה ירד, שנה שבה מחירי הדיור יתייצבו. שנה של שיחות שלום פוריות עם הפלסטינאים, שנה שבה נצחק הרבה ונכעס פחות, שנה שבה נחווה רגעי אושר רבים.

שנה טובה!

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *